Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plánování pohybu objektu v 3D prostoru
Sasýn, Radek ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje hledání cest mezi překážkami ve 3D prostoru pomocí pravděpodobnostních algoritmů. Uživatelé si mohou v uživatelském prostředí vytvořit scénu-přidat objekty, definovat startovní objekt, překážky a cílovou pozici a spustit pravděpodobnostní algoritmus. Nalezenou cestu lze poté vizualizovat. Práce popisuje pravděpodobnostní algoritmy, detekce kolizí a základy práce s 3D grafikou. Dále popisuje návrh a implementaci vytvořené aplikace.
Plánování pohybu objektu v 3D prostoru
Němec, František ; Samek, Jan (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem plánování pohybu objektu ve 3D prostoru. Cílem je vytvořit program, který uživateli umožní vytvořit scénu, ve které bude hledání cesty probíhat, automaticky pak cestu vyhledá a nakonec ji bude vizualizovat. Práce je zaměřena na pravděpodobnostní algoritmy, které jsou spolu s důležitými pojmy popsány v teoretické části. V praktické části je popsán návrh a implementace aplikace. Nakonec je provedeno několik experimentů pro porovnání výkonu jednotlivých algoritmů a demonstraci funkčnosti programu.
Sledování polohy prstu ve 3D prostoru
Hegr, Miloš ; Šimek, Václav (oponent) ; Malaník, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit univerzální systém pro měření dat popisující polohu ve 3D prostoru. Tato práce přináší teoretický přehled o popisu pozice ve 3D prostoru a ukazuje možnosti rekonstrukce pozice z dat senzorů. Dále podává bližší pohled na využité hardwarové zařízení RingOne a navrhuje i implementuje systém pro rekonstrukci polohy prstu s využitím tohoto zařízení. Tento systém se skládá z firmwaru pro měřící zařízení RingOne, knihovny jazyka C umožňující jednoduchou komunikaci s měřícím zařízením a protokolu definující způsob přeposílání dat a způsob konfigurace měřícího zařízení. Nakonec tuto práci doplňuje také upravený ovladač Spacenavd pro jednoduchou prezentaci naměřených dat.
Plánování pohybu objektu v 3D prostoru
Němec, František ; Samek, Jan (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem plánování pohybu objektu ve 3D prostoru. Cílem je vytvořit program, který uživateli umožní vytvořit scénu, ve které bude hledání cesty probíhat, automaticky pak cestu vyhledá a nakonec ji bude vizualizovat. Práce je zaměřena na pravděpodobnostní algoritmy, které jsou spolu s důležitými pojmy popsány v teoretické části. V praktické části je popsán návrh a implementace aplikace. Nakonec je provedeno několik experimentů pro porovnání výkonu jednotlivých algoritmů a demonstraci funkčnosti programu.
Plánování pohybu objektu v 3D prostoru
Sasýn, Radek ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje hledání cest mezi překážkami ve 3D prostoru pomocí pravděpodobnostních algoritmů. Uživatelé si mohou v uživatelském prostředí vytvořit scénu-přidat objekty, definovat startovní objekt, překážky a cílovou pozici a spustit pravděpodobnostní algoritmus. Nalezenou cestu lze poté vizualizovat. Práce popisuje pravděpodobnostní algoritmy, detekce kolizí a základy práce s 3D grafikou. Dále popisuje návrh a implementaci vytvořené aplikace.
Interakce s objekty ve 3D prostoru
Studeník, Pavel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na možnosti interakce s objekty ve 3D prostředí. Pro snímaní uživatele je použit hloubkový senzor Microsoft Kinect. Interakce je založena na bezdotykovém ovládání. V práci je navržen koncept bezdotykového rozhraní inspirovaný realitou. V rámci implementace a experimentů je zkoumáno chování a vlastnosti navrženého řešení. Bezdotykové ovládání je demonstrováno na implementovaných aplikacích.
Design informací vybrané tématiky
Novotná, Kateřina ; Hořava, Michal (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje informační design jako rozsáhlý, ale kompaktní celek. Historie oboru v širším rámci vizuální komunikace a kapitola o informačním věku představují podmínky a prostředí vývoje informačního designu až do současných podob. Následuje charakteristika a rozdělení do kategorií s výběrem reprezentativních příkladů. Vedle informačního designu je zde představena i oblast volnější tvorby – kdy naopak estetika převládá nad čitelností – informační umění. „Webové stránky nabízejí strukturovaný přehled informačního designu, pohled na různé vnímání informací prostřednictvím designu.“

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.